Går bara utför....

Har inte blivit nå bättre i halsen sen i lördags utan ha snarare bara blivit sämre, hosta tar all kraft ifrån sig och det gör typ ont när man hostar och snorig är man också. Blev ingen skola idag för mig vilket jag har lite panik över då vi har prov och allt där i mellan, nästa vecka är det nationella och behöver verklien jobba matte. Tyvärr så är inte hjärnan på hugget nu och orken i kroppen har jag inte heller. Sov ungefär till 14 idag och sen dess har jag bara legat i soffan, har faktiskt läst ytterligare två kapitel av the fault in our stars (engelska boken), det är typ allt jag orkat gjort idag och nu är jag uppe på benen bara för det här blogginlägget för att sedan lägga mig och vila mig så jag blir frisk. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0