Ridpass på plan...

Då var sista långa sovmorgonen över för det här sommarlovet, klev upp och satt mig vid tv:n, vid lunch så ringde folktandvården och ville att jag skulle komma dit IMORGON redan. Så jag fick välja mellan några tider och tog den senaste såklart. Åt sedan lunch (chicken nuggets) och sen skjutsade Madicken upp mig till Inigo, red henne på plan idag då hon fick vila igår och blir förmodligen vila imorgon med då jag rider Kupido då. Hon var rätt lat från början men fick mer bjudning när jag börja trava och idag jobbade vi lite skänkelvikning vilket hon gjorde ett strålande jobb. Galoppen kändes också bra, hon blir bara bättre och bättre för varje gång och man känner att man får ihop galoppen. Efter jag ridit henne och gjort klart i stallet så gick jag till THF då Madicken hade lektioner där. Var med min finaste en stund och kollade lite på hoppträningen och pratade lite med folket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0