rensning...

Sitter och slöar framför datorn och rensar bort lite bilder, har fått bort en hel del skitbilder men det finns fortfarande kvar. Har även försökt laddat in de senaste bilderna från mobilen men det vill ej funka, tråkigt nog, varför har jag inte riktigt kunnat lista ut. Här är nåra bilder från en friluftsdag då jag gick på Mariedal.
Gillar att jag har fika under jackan så att jag ser tjock ut, varför inte bara lägga det på marken då vi knäppte bilden? 
skavsår efter promenaden, därav har jag bara en sko...
rätt ointressant inlägg men hade inge som var intressant att berätta...

Kommentarer
Postat av: my

Du bara låssas det där om fikat ;)

Svar: Inte då men nu är det för trångt för att gömma fikat där :P
None None

2014-08-17 @ 17:58:16
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0