ingen rubrik...

Denna skoldag har varit ganska lugn haft 3 lektioner, matte, kemi och idrott, fast pratade bara och bestämde oss vad vi skulle göra nästa vecka, då vi själv får välja. Även fast vi bara har 3 lektioner så gick jag från 10:40-16 fast idag blev det tidigare eftersom vi bara prata på idrotten men drygt ändå. Det som är bäst är väl att vi ska få ett annat schema då det ska bli lite ändringar, så jag hoppas det blir bättre. Att vi slutar tidigare och börjar tidigare istället för att ha alla lektioner efter lunch. Nyss kommit hem, då jag hänka med och körde ut nåra burar till posten, nu blire glamour och sedan åker jag till stallet och rider.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0