Torsdag till fredag..

Övernattning på stallet igår till idag och torsdagen började genom att jag och syrran skrittade ut en sväng i skogen och fixade allt i stallet innan Madicken skulle jobba, själv satt jag i caffy med Matilda och prata tills klockan slog 17 och vi börja fixa alt till övernattning så barnen skulle kunna sova och så. Barnen kom runt 18 tiden och de börja dra upp säng grejer sen lekte dem i manegen, gick på en liten påskrunda till scoutstugan vilket visade vara lite läskigt att gå på kvällskvisten. Dålig sömn fick man och åkte iväg vid halv 7 och mata och släppte ut Inigo, Amie och Zanna, mockade åkte sedan tillbaka till THF, fixade lite frulle och sedan åkte barnen hem en efter en och sedan kolla man på hoppkursen och sedan åkte man  och red. Var ju bara att rida och fixa mat för allt annat hade man gjort imorse, Inigo var superduper idag, det var riktigt kul. Direkt efter åkte vi tillbaka till THF igen och jobbade, bara en som kom och eftersom det var fin väder blev det en tur i skogen. Sedan åkte vi till kusin en snabbis och vid 17 tiden så var vi finally home. Slog på bastun, tog en dusch och ätit middag är det ända jag gjort, nu ska jag se lite tv, blir väl lite let's Dance, tycker Patrik är så kul att titta på! Senare ikväll är det TVD😍👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0