lördagen är snart över....

tar väl bara fredagen lite snabbt först, hade lektioner från 8 till 13:25, hade prov sista lektionen så slutade lite tidigare då man för en gång skull inte var sist med att lämna in. Åkte sedan upp till stallet för att jobba och sedan åkte man hem och såg på tv, först glamour, let´s dance och sen åkte man upp till älvagård och tog in lite hästar. När vi var tillbaka blev det ett par avsnitt the following och ska fortsätta se dem nya avsnitten från säsong 2 då syrran inte sett dem, jag har sett alla förutom det senaste som är avsnitt 9 tro jag. Lördag som det är idag, sov rätt länge enda till typ 12 och sedan klev man upp och vid halv 14 åkte vi upp till stallet (där Inigo och Amie står) skulle agera hästskötare till Annelie som var och tävla på färsta. Tog en väldigt lång tid med tävlingen och kom hem vid 17 tiden, Madicken fick sedan rida Inigo på utebanan och sedan åkte man till simhallen, körde ett kort träningspass innan jag skulle duscha. Sedan blev det thaimat eftersom Madicken fyller år imorgon och nu efter att jag suttit framför gladiatorerna med telefonen i fokus så ska jag nu se fortsättningen på the following så vi hinner se klart innan morgondagen.
Ifrån gårdagen
ledsen för att texten är i olika stilar med vet inte varför det blir så :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0