hoppning med Prince

Ja vart ska man börja, hade ju ingenting förra veckan utan körde dubbellektion idag istället, en längre vill säga och vi hoppade dessutom och det var riktigt kul. Bra gick det också, hade Prince idag då jag hoppade Kupido igår. Prince var mycket bättre än sist jag hoppade honom, men idag var han extremt bra. Jag är riktigt nöjd över ridpasset idag och härligt att vi hann hoppa lite mer än vi brukar, hoppade först lite enstaka och korta linjer sedan satt vi ihop allt till en bana, avslutade med en bana på 90, Prince han förvånar mig mer och mer!👍
Det kommer ut lite bilder imorgon från systemkameran och förhoppningsvis en film också, så håll utkik!👊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0