en vecka kvar till måndag igen....

Upp på morgonen var en besvikelse, snöar igen dock bara lite men ändå, vi vill ju inte ha mer snö har jag ju sagt och få inte tala om vad moppen tycker, uscha! Aja började skoldagen med först hör- och läsförståelse och sedan direkt efter hade vi muntligt. Sen hade jag vanliga lektioner, matte, kemi och sist idrott, hade gymnastik ingen höjdare för min del, inte alls kul men vad gör man, jo man bjuder på sig själv, failar mitt upp i allt. Sedan fick man promenera tillbaks till skolan för att ha utvecklingssamtal, allt såg fint ut enligt pelle vilket jag tycker stämmer. Har ju faktiskt bra förbättrat mig sedan jag början iallafall nästan i alla ämnen.Sedan tillbringa man eftermiddag/kvällen på stallet, kom hem vid 10 snoret skulle jag gissa på och det blev glamour och nu är det time for bed! Imorgon blir det ett dressyrpass på Tibor, hoppas det går bra! :D
 
Sedan efter skolan åker jag och syter och rider ut på hästarna, tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0