Då var det lov då...

Hur bra är det inte att ha lov, så himla sköönt dagens skoldag kan vara den bästa på länge, började 20 över 10 och hade då matte lektion då vi körde lite kluringar och lite i matteboken, sedan spela vi maffia och biologin var inställd och sen hade jag fysik, där vi hade lite kort repetion bara och sen åkte man hem. Red senare på källen och nu har jag sett, ryttareliten + ryttareliten stallet och vikingshill, slår väl på nån film med syrran, finns det ingen passar jag på se det nya avsnittet the originals.
 Skrittade ut en sväng först och sedan red jag i paddocken, gick väl bra tills det kom några ungar och skrek och höll på. Inigo tyckte inte alls om det utan dt får bli kontorillen nån dag framöver, så hon får galopper på lite, göra av med den dunder energi som hon har, bushästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0