Igång skrittning

 
Skrittat Griva idag, gick helt okej. Hon blev lite jobbig men hon var väldigt lugn för att vara utan sina kompisar, så det är ju bra. Hon kändes ganska pigg, men snäll. När jag jobbade ville hon däremot inte riktigt, blev lite sur och liksom bet tag i bettet lite, men det blir nog bättre. Imorgon skrittar vi igen, hoppas hon är lite mer samarbetsvillig då, men kul att vi är tillbaka. Nu är det bara att komma igång igen, ska skritta henne en vecka så får vi se sen! :)
 
Också har mina stövlar gått sönder, eller rättare sagt ena i dragkedjan. Den liksom delar sig, så det är ju inte så bra. Så då var det dags att leta nya, bara det att jag inte vill lägga så mycket pengar på dem, dem som jag har haft har faktiskt varit bra. De har hållit i tre till fyra år och det är ju inte så dåligt. Aja, vi får se hur det blir, får ju ta mina ridskor nu istället och jag hatar att rida i ridskor. Jag får inget stöd och ja, usch, jag kan inte alls rida med dem, men blir så illa tvungen! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0