har inte tid för mig :/

Ändrade planer precis innan man skulle åka, skulle till tandis idag men hon ringde strax innan jag skulle åka och jag som var redo att få det överstökat men icke sa nicke, sa att hon inte hade tid för mig så nästa måndag har jag fått en ny tid så får försöka komma iväg då, fick istället åka till skolan och hade först en dubbel lektion av tyska och sen 2 matte lektioner efter varandra och lunch på det, pankisarna var superb, efter vi ätit passade vi på att göra läxan vi fick av Pelle pga av att kemin var inställd sen hade vi andra matte lektionen och sen hade vi ett långt hål och och då åkte vi till sporthallen och väntade på att idrotten skulle börja, spelade kort för att fördryga tiden vilket vi gjorde i över en timma, men nu är jag hemma och känns riktigt skönt att slippa mer plugg då man gjort klart allt för idag iallafall.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Så irriterande när de ringer precis innan man ska åka iväg^^
men skönt ändå o slippa. :)
fast de blir ju uppskjutet oxå irriterande.

Svar: Ja heller hur, man blir irriterad men ändå är det bara skönt att slippa, haha :)
None None

2013-09-02 @ 17:24:35
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0