OTROLIGT GLAD CHEY!

Svaret är ja, det blir ridning iår efter mycket fram och tillbaka och lite tjat och så, nästa vecka så rider jag med skolan, kommer bli hur bra som helst, skönt och allt. Skolan har ju som sagt gått bra, börja med svenska där vi gjorde klart med saker vi hållt på med och sen hade vi kemi där vi fick kolla när Pelle visade nån labb och så sedan ungspannkakor till lunch och sen fysik efter det, engelska och var och prata med Mats för näst sista gången hoppas jag nu, fick papper som ska skrivas på, ett avtal och sen samhälle där vi fick plugga inför provet, sist hade vi biologi och där är det typ samma sak, hade en genomgång ska göra nåra frågor och sen fick vi plugga till provet när vi var klar. Sen var det direkt upp till stallet för att ha u-sek möte, pizza kväll är uppsatt i gula gången ifall man vill vara med, mer än så är det inte just nu.
 Faktiskt riktigt jävla bra dag alltså, först svaret om att det blir ridning med skolan också att de kommit ut en ny klubbtävling, som min lille prins ska få vara med på ,så nu ska det äntligen tävlas igen känner mig så oerhört glad då vi inte varit med sen januari, den 26 oktober smäller det, min fina prins...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0