chillpill dag

Alltså gud vad man har fullt upp hela tiden nu alltså, känner att dagarna är för korta eller vänta är det skoldagarna som är långa? Hmm jadu just nu vet jag inte riktigt, har iaf gjort min presentation på engelskan med jenniefer och my, så det är klart och nu blir det matte prov härnäst på fredag och sen har man bara haft vanliga lektioner typ, fick välja om vi ville ha samhälle på skolan så jag åkte hem, tog sin tid då ingen kunde hämta mig, tur i oturen kan man säga så träffade man på kusin som hade slutat så slapp gå hem i regnet, sen har jag suttit och pluggat matte även sett Klara Henrys nya talkshow, sen har man typ småglott på tv lite och nu drar jag till stallet, ikväll blir det markarbete på min käraste...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0