plugga!!!

blir bara ett snabbt inlägg nu pga att jag måste hinna med allt, började med att rida Sky idag och sedan bytte jag häst bara för att elin ville prova Sky, så red även lite på Homer och jag föredrar hellre Sky kan jag ju säga och det var roligt att få rida honom igen, skulle vilja rida honon för någon men iallafall så var det bara att kasta sig in i duschen och slänga på sig kläder för att dra sen till skolan därefter.
kemi var första lektionen för mig idag på skolan och vi hade genomgång för det mesta, fick läxa och sen blev det fil och flingor till lunch och sen hade vi fysik, där vi nyligen kommit in på ett nytt kapitel, typ densitet och tryck, på engelskan där hoppar vi från en grej till en annan så man inte vet vad man gör och sen hade vi samhälle och sist biologi, på biologin har vi nu påbörjat ett grupparbete 2 och 2.
Nu sitter jag hemma och ska plugga det sista inför morgondagen, pepp!
 
bilder från dagens ridpass kommer senare eller imorgon, håll utkik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0