jag lever!!

Jag lever fortfarande, jag finns bakom boken som håller på att ta kol på mig, inte kul asså är ingen som gillar att läsa, utan föredrar nog att nån berättar typ eller bilder och så, dock om det typ inte gör att man vill veta mer, lite spännande och så men det är väl inte skolan så värst? Aja men ska läsa klart dessa sidor sen gå ner och duscha, kom hem från stallet för en halvtimma sen drygt och imorrn är det ridning på schemat som första lektion, jippi tisdagens höjdpunkt. Blir Sky om inget förändras och det var ett tag sen så ser verkligen fram emot morgondagens ridpass och syster har även lovat att fota så förhoppningsvis kommer det lite bilder! Det är ju lite roligare att få lite bilder tycker jag dock måste jag förbättra mig och även fota mer, pga det så blir det nästan repris på bilderna hela tiden för vi inte knäpper nya förstås men det ska ändras, helt Klart! Vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0