inte som jag tänkt mig..

Skolan är väl rätt ointressant, den gick väl rätt bra längtade till idrotten hela långa dagen, gick ju till kvar över 4 vilket kan kännas rätt segt på en måndag men det går ändå bra då vi har 3 olika ämnen och dubbel lektion i 2 och sen har vi idrott sista timme vilket man längtar till, hade häcklöpning idag som kanske inte var det roligaste och trodde inte att man skulle få värk men vet i fan vad jag har gjort, ont i arslet har jag, haha! Vi avslutade med en tävling uppdelad i ett par lag, mitt lag var oslagbar även när vi bytte lag, köng! 
Skorna var sköna, perkekt till idrotten och ser verkligen framemot att springa lite mer i dessa dojor..
Nu bir det lite småplugg med grejer som ska in imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0