Spotify

Sitter hemma en lördag förmiddag vid datorn och lyssnar på musik, denna vecka har gått relativt fort tycker jag, nu till veckan har man 2 muntliga redovisningar och hoppning med skolan, kommer äve hända en annan sak i veckan men det tar vi då, det blir en liten surprise. Måste även säga ett efter några om och men så skrev jag upp mig på KM, Rick blir då min tävlingshäst då Kupido är halt tyvärr, hade sett fram emot att få ta revansch, eftersom vi rev i omhoppningen förra året men vi tog vinnartiden, dressyren gick ju mindre bra men han försöker ju och det är det som räknas.
Detta resultat är sista gången jag var med på ponny, man slutar på topp!
Världens bästa Elf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0