3 fuxar

Då var hemma igen, vart på skolan imorse klockan 8 då vi hade svenska, matte, biologi, engelska och avslutade dagen med en muntlig presentation i samhälle på engelska då vi har nån tjeckisk lärare just nu inom media. Sedan åkte jag direkt upp till stallet och nyss kommit hem, blir lite käk och Paradise hotel nu. När jag kom till stallet var det pang på och rida nyhästen, My Bonnie Prince vilket gick hyfsat ändå, han blir ju trött rätt fort så många pauser blir det men han är duktig, så snäll. Efter vi ridit klart jag och syster så gick vi upp och åt en billys och sen hade vi lite sångträning, därefter red jag Kupido och han var helt galen, spänd och rädd för allt, stod mest och studsa och hoppa, blev alldelst för mycket kände jag, men det gick bättre mot slute, han börja slappna av och var rätt fin och då kände jag mig nöjd så sen var det bara av med grejerna och sen dax för nästa häst, Rick som jag skulle ha på min lektion. Vi hade dressyr och det var sista gången jag red honom nu innan KM och jag hoppas verkligen det går bra, för jag tänker vinna!
My Bonnie Prince "Prince"
Kupido (Min älskling)
Rick 31 (KM hästen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0