Sunday

 
Idag har så har jag varit hemma och tagit det lugnt, nu är det hockey vm som jag tittar på. Just nu ser det ganska bra ut för Sverige. Haha, säkert sista matchen jag kommer kolla på på välidigt länge. Inte alltid det finns en snygg hockeyspelare med, hehe. 
 
Har iallafall varit en kul vecka, och studenten närmar sig, inte alls långt kvar nu. Inte många skoldagar kvar, särskilt inte för mig som går tre dagar på skolan i veckan och då handlar de om en till två lektioner de dagarna. Så inte alls mycket kvar nu, längtar men ändå inte, kommer sakna mina vänner och de är lite tråkigt att vi kommer skiljas åt. Men det är bara att blicka framåt. 
 
Heja heja heja Sverige och Gabriel Landeskog! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0