YEY!

 
riktigt skön skoldag, började med engelska sedan gympa och avslutade dagen med tyska, härligt härligt och imorgon är man ledig och övermorgon samma sak men har lite plugg som måste göras och ska försöka så gott jag kan men har fått ett jobb i helgen men måste kolla upp om jag verkligen vill annars får jag ge någon annan erbjudandet, isåfall blir det min andra och sista tävling på Kupido innan sommaren, känns såtråkigt att han varit borta så länge från hoppningen och nu när han väl får så får man annat ivägen, det är svårt beslut för jag menar Kupido betyder ju mycket och klart jag vill tävla men känner även att det nte gått super sen han varit sjuk men dom sista gångerna jag ridit honom nu å har han vart kanon ändå, men vi får se måste ju först hitta en ersättare om jag tävla, bestämmer mig ikväll vilket som det blir. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0