Slaggar över.....

När jag vaknade imorse satt jag mig och såg ONE TREE HILL och sedan åkte jag och syster till stallet hade först barnridning och direkt barnkalas efter det, sedan åkte man hem duschade och åt middag och tog moppen till Fifa där jag är nu och här slaggar jag över inatt.
Imorrn är det skola så ska sova efter café bärs, Partaj var inte så bra idag och mästarnas mästare tycker jag att det är rätt som är i final, tycker väl inte Bernt men han har ju ändå varit oslagbar i nattduellen, men jag hejar på
Magda jag!

Måste avsluta att säga att det var lite små roligt att hämta in hästarna idag då det stor på sidan av magen på en häst "välkommen till fest" man blir inte ens förvånad?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0