slaggar över igen

Vart ska jag börja, sov ju hos Fifa igår natt och vaknade vid 9 och åt frukost, gick sedan hem till mig för att ta på mig träningskläder bara för att vi skulle springa i elljuspåret, det blev ett par varv och över 17 kilometer. Jag är faktiskt riktigt nöjd över löpturen idag och har lägtat så otroligt mycke efter att ha nån att springa med dock om vi inte kanske har samma tempo men what ever!
Sedan åkte vi moppe tillbaka till Fifa och åt vitlöksbröd till lunch och spelade kort, såg även lite på One Tree Hill, sedan åkte vi hem till mig och grilla och sedan tillbaka till Fifa och nu sitter vi här framför tv och inväntar mästarnas mästar och sedan partaj och direkt därefter café bärs, men först blir det kort spel eftersom Michelle nyss kom över hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0