missnöjd......

Fick tillbaka några nationella prov idag och resultaten var på medel, kan börja med att säga att min muntliga redovisning gick inge vidare bra, gillar inte att stå och prata om något jag inte är 100% säker på, sen fick jag tillbaka mitt NP i fysik, betyg D, bara några enstaka poäng från C, vilket jag är rätt nöjd, fysik är mitt svåraste ämne helt klart och blev en liten chock när jag fick D+, sen hade jag matte och fick tillbaka proven där med, fick ett C, 3 "E" poäng ifrån ett B, och likaså med kemin, 3 "E" poäng ifrån B,jävla missnöjd och besviken, hade kunnat fått ett B, 3 poäng saknades på "E" nivå...
Drar till Fifa så snart jag blir klar med teknik rapporten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0