Hm?

Hehe ;)
Inte alltid jag följer en hel hockey match på tvn, jag måste vara sjuk. Haha, närå, jag kunde ju inte missa chansen att se Landeskog en sista gång spela, men så vinner Sverige, det betyder en till hockey match att kolla på, hjälp mig det kan bli mycket hockey matcher att kolla på, skit. 
 
Imorgon så ska naturarna på Timrå till söråkers folkets hus och lyssna på projektarbeten, jag ska inte redovisa som tur är, sedan blir det hem en stund och packa, och sedan stallet för en teori lektion och övernattning, så får se om jag hinner blogga något imorgon, eller om jag har turen och lyckas få internet på mobilen så jag kan blogga där. Vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0