hejhopp

känns hur bra som helst att vara ledig på en torsdag, big like!
 
passade på att äta go middag också, pappa och brorsan är i stockholm och kollar på VM, såg en match igår och ser en till ikväll, igår vann Sverige med 5-1, vilket är roligt då Timrå visat att dom suger så har vi här i timrå något att vara stolta över, äsch skit i det! :P
Har bara tatt det lungt idag och sov fram till 11 snoret och klev upp satt mig vid tv och duschade och sitter faktiskt med blött hår även än och det är en nackdel med lång/tjockt hår kan jag säga men inte så jag vill ha det kort bara för det, det krävs mer för att jag ska klippa mig, hihi! Har faktiskt inte suttit vid datorn så mycket, strömmen har gått flera gånger men sedan kommit tillbaka vet inte riktigt vad som är eller var fel men spelade kort, vann faktistk och sen ska jag nu strax gå ner och kolla på tv:n och tänkte kolla på one direction efter att lyssnat på musik nästan hela dagen så kan det vara bra att sätta sig vid tv lite. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0