Hårdträning ute

Började med dagen att polisen stannade bilar vid kyrkan och östrand men jag klarade mig fint utan, skolan idag var lugn, engelska först sen idrott & lunch, räksallad mums vad gott de va och tyska efter det, sedan på hålet innan elevensval bjöd Pia på lite varmchoklad och så hade vi ett litet coach samtal vilket var lite bra, sedan var det ev och vi var 3 tappra tjejer som hade innebandy och sen kom de 3 frivilliga och ville vara med. Sedan åkte jag hem kollade balklänning samt avslutningsklänning, hittade några men är inte helt säker att jag vill ha någon av dem. Satt och kolla efter klänningar från jag kom hem till 5 då jag åt och sedan for.

Åkte ju till stallet för att ha u-sek möte, pratade om våran sista övernattning innan sommaren, den är ju nu på fredag så det blir en fullspäckad helg, sen red jag även. Markarbete på Rick ute i paddocken och han var fin det var han men man fick jobba så in i bomben eftersom att gör man inte halvhalter så sticker han iväg från en, blev riktigt pigg och bara öste i galoppen på slutet men bortsett från de var det en super bra lektion och skrev faktiskt upp mig på hopptävling på honom men inget är säker att jag kommer tävla, får se hur han är på hoppningen.

Kupido skrittas denna vecka och är på bättringsväg, vilket är super. Hoppas verkligen han kommer tillbaka helt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0