Diplomerad hästskötare

Idag for jag och två till tjejer ner till Rättvik för att göra foderdelen till hästskötarexamen. Blev en fyra timmars resa ner för att göra det provet, och det gjorde vi och klarade det. Så nu är jag diplomerad hästskötare, kul. Fatta vilken lättnad då man fick reda på att man klarat det, lite klurigt var det men fortfarande väldigt roligt. Så just nu kan jag typ allt om hästens foder, så bra har jag pluggat. Så blev en riktigt lyckad dag, efter det väntade bara en lång bilresa hem, och nu sitter man hemma och tar det lugnt. Skönt, nu är det gjort! :D

Kommentarer
Postat av: Lina - TeamPonnys

Grattis :D

Svar: Tack! :D
None None

2013-05-29 @ 15:07:13
URL: http://teamponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0