Rubrik?

Nu säger jag godnatt, imorgon är det måndag, och ingen skola. Det är verkligen skönt att ha lov, så imorgon blir det kanske ett ridpass, vå får se, tror att det blir så i alla fall. Matilda ska skritta Kupido också, så imorgon följer kameran med till stallet, så förhoppningsvis kommer det bli en massa bilder. 
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, badat hunden och suttit med hästarna på internet(howrse). Så nu har jag fixat och gjort en hel del där. Men nu är det sängen som väntar, och imorgon blir det stallet, kul det. Ska även ha ett litet möte med mina vänner där, kommer bli kul om det nu blir så som vi planerar. Hejdå på ett tag och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0