Övernattningen

Varit väldigt trött idag, vi hade övernattning på stallet och det blir inte mycket sömn då. Särskilt inte med 17 barn som kan springa hela natten om de så fick. Haha, förstår inte hur dem orkar men, de var i alla fall väldigt snälla ändå måste jag säga. Ibland får man säga till men dom är lyssnar oftast, men det är jobbigt när man har ansvar över så många. Men det är ju alltid kul med övernattning. Vi gjorde en massa skoj, gick gula gången, lekte i manegerna, fikade, berättade spökhistorier och gick en lite frågeslinga ute på kvällen. Och frågeslingan tyckte jag var jätte rolig, hehe för när jag och nägra barn gått klart slingan så kommer två av ledarna in till mig och är jätterädd, det är tydligen nån som skrämt dom ute i skogen och det var ju inte så väntat. Rätt kul, dom blev faktiskt räddare än barnen. Aja, nog om de, det bev en lång natt. Men barnen älskar att få busa och vara på stallet så övernattningarna kommer nog alltid vara omtyckta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0