Over

Då var detta korta sportlovet över och imorgon börjar skolan, ingen jobbig dag precis, friluftsdag i skönviksbacken och ska nog ha en ganska skön dag och hoppas på fint väder, inte för kallt bara. Aja hoppas det blir skoj, blir nog inge skidor utför, då jag inte (bokat) skidor, visste inte att man skulle göra det men sak samma då blev valet lättare. Har iallafall bakat muffins till morgondagen, det blev lite torrare än sist jag gjorde men har även köpt nå småkakor och en festis.  Aja tänkte visa att jag inte bara har haft så roligt, även städat och rensat en del. Smink, rensade jag för bara någon dag sen och fick slänga rätt mycket men kan inte säga att jag bara har lite kvar, märkte att jag har så mycket smink som jag inte använt och mycket slänges för det var så gammalt, men mycket oöppnat också, fattar inte det tar typ alrig slut men snygga till i väskorna där jag har allt smink nu. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0