Ingen passande rubrik

Haft ett riktigt bra lov faktiskt. Stallet nästan hela veckan och gjort en massa skoj, det som var mindre bra var gårdagen då vi såg på mello. Fattar inte att Robin ska representera Sverige, hans låt var bra, men han kan inte sjunga den. Tycker inte alls att han sjunger bra, men nu är det väl bara att hoppas på att han kan vinna och att Sverige får ha nästa Eurovision. Jag hejade iaf på Anton, fast tyckte Ulrik skulle ha vunnit även fast jag inte gillar han så jättemycket. Men han hade en riktigt bra låt i år och jag tror den hade gått långt. Men nu blev det inte så. 
Jag har lite tur iallafall, ingen skola för mig imorgon. Jag har en lektion gympa och då har vi fördjupning så då går jag och simmar. vilket jag inte räknar som skola, så jag börjar inte förns på onsdag eftersom jag är hel ledig på tisdagar, skönt det. Fast det känns som lovet är slut, vilket är lite tråkigt, men jag har inte så jobbiga skoldagar så veckorna går rätt fort ändå. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0