Igång i verksamheten......

Då är min lilla prins igång i verksamheten imorgon efter att haft hälta i typ 3-4 veckor och sen har jag skrittat och travat igång han nu i 2 veckor, idag galoppera och det hick bra inget bus, fortfarande irriterad när man hoppar upp men när man väl är uppe så går allt nästan super, förutom att han var väldigt stel och hänger sig i tyglarna i galoppen. Härligt att bara vara 3 i stora manegen också hade inte kunnat vara bättre, men imorgon går han sin första lektion på 6 veckor och på onsdag tar jag honom på min. ;)

Tack för hjälpen idag, Freja och Alba! :D


Kommentarer
Postat av: Freja

Gör inget hjälper gärna till fler gånger! Söt columbus o kupido ! :)

Svar: aaaw, tack ännu en gång för hjälpen, dem är så söta så :)
None None

2013-03-18 @ 21:09:12
Postat av: Alba!

Ingen orsak det
är bara
kul att få vara i manegén ;)

Svar: så snällt av er och tack för korten/filmen :)
None None

2013-03-19 @ 14:48:09
URL: http://smileday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0