Hm, bortglömd?

Idag blev bloggen helt bortglömd haha, har egentligen haft tid till att blogga men det blev helt enkelt inte så. Jag har iaf varit duktig, tog med syrran till simhallen där vi simmade eftersom jag har det på min idrottslektion just nu. Så var på simhallen ett tag sedan hem och här hemma har jag varit resten av dagen. Datorn har varit min vän idag, som vanligt och tvn såklart. Kollat på junior SM på datorn och massa andra program. 
Imorgon blir iallafall dagen lite roligare, skritta en häst och sedan styrelse möte som jag ska gå på. Hoppas jag inte behöver säga så mycket på mötet, men strunt samma. Också är jag ju ledig från skolan! (Y)
 
Hejdå! :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0