herregud!!

Stressad dag och lite irreterad när inget går som man vill, musik projektet går inte bra, får in det på datirn men går inte att redigera eller ladda upp i ett pogram, aja  madicken fick rida Kupido idag eftersom att jag inte kände mig helt fräsch eller vad man ska säga, gick väl bra, en riktig latis är han ju
 
och Kupido var lite galen så tur jag lämna han åt syrran, men på fredag rider jag Kupido igen och imorrn vilar han, sen efteråt vvar det bara att ta av columbus sätta sig och vila sig i form i en kvart sen dags vad dagens vanliga ridpass, hoppning på schemat och Linnie.
Tycker verkligen att Linnie är en rolig häst att rida, mycket nerver och energi på hoppningen, det gick mycket bra, dock lite väl fort på slutet och kontrollen då var inte den bästa lite bockningar blev det och en miss som jag gjorde, trodde vägen var omöjlig för mig och henne, eftersom att hon sticker både för och efterhindren och antingen kastar upp huvudet eller ner, men vägen gick och jag blev oerhört glad och slutade red då vi hobbade bågen som var 3 hinder, nytt hinder och jag slutade helt enkelt att rida, my bad! Satt iallafall kvar och har balansen att tacka för men vi bjöd på en riktig spännade och rolig show tro jag, haha
Hästen slutar aldrig förvåna mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0