☆★☆Fredag☆★☆

Skritta ut en sväng på Kupido idag och han är så himla fjantig och feg så att det inte är sant, så från början var han bara lite fjantig och så, men det gick ju, på slutet fick han damp och stås och hoppa bara, galoppera på ställe och så, han har lite damp ute. Ingen förebild för de andra hästarna inte ;) Sen var det möte eller möte och möte, men u-sek pratade om en tävling vi skall vara med i och hur det är med lag och sånt.

★Helt klart en stjärna, älskar hästen så otroligt★

Sen måste jag vara åter igen säga att jag tycker inte alls om de som ljuger, falska människor är något av det värsta jag vet och jag vill hålla mig så långt borta som möjligt från dem alla, du väljer själv om du vill ljuga mig rakt upp i facet, you decide men det blir så fel när jag ser sanning rakt igenom dig och det är inte positivt ska jag säga men ska inte bry mig så mycket om det men det är svårt, det gör mig riktigt förbannad och får jävligt dåligt humör! Tänk efter vad du säger innan du öppnar käften, jävligt less på allt lögner du kommer med....

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mysiga bilder :)

Svar: jaa visst är dom, tack :)
None None

2013-03-09 @ 00:44:18
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Tuuli Elmgren

Allt bra? (:

Svar: Bra är det väl förutomatt jag tycker de är så mycket skitsnack, alla kan bara lägga ner med det tycker jag :P
None None

2013-03-09 @ 08:00:01
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0