Bara lite nervös..

 
Imorgon ska jag vara med på klubbtävlingen på Homer. Blir spännande, har inte ridit han på länge nu, så jag hoppas att det går någorlunda. Han har aldrig tävlat förut, iallafall inte sedan han kom till ridskolan, så det blir kul att se hur han reagerar. Antingen kommer han vara tittig och bry sig om allt, eller kommer han koncentrera sig, det är bara att se, hoppas på det sist nämda men har ingen aning. 
Jag ska hoppa 80cm, vilket inte borde vara något problem, jag hoppas han sköter sig och lyssnar på mig och att han inte bryr sig om de andra hästarna som han brukar göra på lektion. Haha, lite nervös jag kommer vara. Andra gången som jag ska tävla storhäst, det är ingen liten Donald jag ska sitta på nu. Han litade jag på till 100% och nu ska jag hoppa en häst jag inte alls hoppat så mycket med, rättare sagt en gång. 
Matilda hänger med och hoppas hon är villig att hjälpa mig, fota, filma osv, och sedan försöka få mig lugn, haha det blir inte lätt. 
Men imorgon då kör vi, då ska vi hoppa och hoppas på det bästa. Homer ska ju faktiskt få visa att han kan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0