Två fuxar idag! :)

Min fina vän! :)♥
 
Red först Griva, allt började lite sådär, hon var tjafsig i munnen och klev inte på framåt, men i galoppen blev hon som en annan häst, traven skritten allt blev så mycket bättre. Stadigare form och bra framåtbjudning, då hon är som bäst. På måndag åker hon på bete med de andra hästarna, så något pass kvar på henne har jag! :)
 
 
Har typ inga bilder på han! ;)
 
Sedan på min vanliga lektion hade jag Frasse, rider han inte alls så ofta. Tycker han är svår särskilt i galoppen. Men det gick ganska bra, han slappnade av och avslutade med att rida i jockeyläder och bara galoppera på, han tyckte det var kul. Så det gick ju bra, sista lektionen innan sommarbetet, till hösten kör vi vidare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0