New in!!!

Inte hunnit blogga nått idag, så zorry för det men har tyvärr inte haft tid.....
 
Vaknade vid 10-11 tiden och har varit på lite affärer och köpt lite nya grejer till altanen och sen har jag solat lite eftersom det varit sol idag och sen har jag varit upp till stallet och ridit griva för första gången och det är ingen häst för mig, kändes helt fel så jag bytte tillbaka till Sky och det gick så mycket bättre, haha!
 
Blev ju kvar på stallet en bra stund då vi borsta dem lite längre eftersom de får vila imorgon då det blir för stressigt att först åka till bansjön och sen på kvällen ska man på bal, det blir för tajt. Har nu duschat håret och är redo för morgondagen, förhoppningsvis så ska vi tälta på skolan efter balen. Sitter nu rätt nöjd framför min nya dator också, fått en mac dator som jag är helt nöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0