Lovet är i fullgång....

Hemma nu efter en lång härlig lovdag, började lovet med att åka till birsta med Fifa och kolla på bal/avslutnings skor och hittade ett par på skopunkten som jag ganska ska köpa, har inte bestämt mig än, sen åkte jag hem åt en snabb lunch som mamma och syrran lagat, chicken nuggets och sen åkte vi direkt upp till stallet red Skywalker och Griva. Tog lite galopp på Sky idag även fast det var hur struligt som helst men när jag fick chansen så tog jag lite galopp och det kändes bra, han är så snäll ich fin att rida, inte alls så komplicerad eller nått utan en helt underbar häst att rida faktiskt, gillar honom fast han är inte så stor, fick stora steg och så men väldigt fint riden. Sedan väntade jag bara till att de blev ledigt så red jag Kupido, han var inte som sist jag red honom utan sämre, ingen bjudning och helt okoncentrerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0