Klubbtävlingen

Hoppade Homer en klass, 80cm och nollade. Jag är egentligen inte jättenöjd med rundan då han inte riktigt lyssnade på mig. Men jag har sett film på rundan och det såg inte alls lika ut som jag kände. Men han var duktig, framhoppningen gick bra, hoppade bara fram en gång på räcket och oxern då han kom riktigt bra på båda och hade gått en klass innan. 
Inne på banan så kom vi bra på ettan, tvåan trampade han om då vi kom nära, trean helt okej, fyran bra, femman okej, sexan mycket bättre och sista hindret lite nära men bra. Han blev lite stark emellan hinderna, men gick inte alls i undertempo, haha. Men han var duktig, kul att få sätta en nolla innan sommaren, så får vi se om vi fortsätter till hösten. Varmt var det också, höll på att dö, tur att man fick en liten vattenflaska! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0