igår

Inget bloggande igår, zorry för det men sov rätt så länge och åkte sedan till stallet och kolla på tävlingar kom hem vid 18 och åt, såg sedan one tree hill och nån film, kom inte ihåg vad den hette men ingen jag rekommendera då den var as dålig, sedan vid 23 tiden blev det tal på tältning, några som fråga och varför inte? Åkte till stallet och fixa upp tältet, jag som boss och Jenniefer därefter. Resultatet blev bättre än sist jag satt upp ett tält helt klart!

Iallafall har inte gjort så himla mycket, vi spelade kort och satt och prata, käka lite onyttiga grejer och sen så var det dax för tupplur, alla sover och här ligger jag vaken, varför är jag inte förvånad. Lite avis då jag också vill sova men pga av all mygghelveten så blir det inte av.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0