Dagen

Idag blev en lång dag på stallet, men imorgon blir det en heldag där, till och med övernattning. Vi ska övernatta med ridlägerbarnen vilket kommer bli kul. Mycket bus och lekar som vanligt, men först så jobbar Matilda och jag gör typ lite olika, det jag har ork till. Finns till hands för syrran om hon behöver hjälp typ, hoppas jag träffar på en kompis! :)
Så imorgon kan jag inte lova er något bloggande, har inte tid och internet på stallet är inte så bra.
 
Hann inte följa med och släppa hästarna, men vi tog oss en biltur ut till betet när vi var klara på stallet. Så några är nu samlade, på onsdag då kommer dem sista hästarna som har gått läger och imorgon lite mer storhästar! :)
Det var lite bilder från dagens besök! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0