uppe

klart man sitter uppe, har snapat och faktiskt vart nere och vikt tvätten som torkat och hängt 2 tvättar med mammsi och nu sitter jag och letar nån film som ser bra ut, hoppades på att få se pll´s nya avsnitt men verkar inte komma nu vid midnatt, så får hitta nått annat att se innan jag somnar för dagen, ska försöka att kliva upp till 9-10 tiden imorgon och även hålla mig vaken efteråt så jag vänder på dygnet till nästa vecka. Ska iallafall se Våra bästa år imorgon oavsett om jag somnar efter men det är ju klockan 10 och sen kanske man skulle tagit en löptur, vi får se, blir det inte så varmt så gör jag förhoppningsvis det om inte regn faller. :)
 
Det blir Ted, har bara sett den 1 enda gång så varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0