Till veckan!

Visst är väl hon för fin, haha!
 
Tänkte berätta lite om hur veckan kommer se ut, jobbar måndag till fredag, sedan blir det stallet tisdag till fredag gissar jag på. Imorgon kommer hästarna hem och jag får inte vara med, istället ska jag sitta på jobbet och greja med olika arbetsuppgifter som jag har, men på tisdag ska jag åka till stallet och träffa hästarna. 
 
Var iväg på betet idag en sista gång, hästarna åt som aldrig förr, man kan ju faktiskt undra om dem vet att det är dags för hemgång redan imorgon. Haha, måste ju passa på att få sig det allra sista, så dem klarar sig. Får hoppas på att det går bra och att de sköter sig, och Griva och Sky ska få flytta in i ridskolestallet, spännande. Kommer hända mycket där när jag inte kommer kunna vara där, men jag klarar mig. Man måste ju ha lite tur också och det har jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0