Soligt

Idag har varit en rätt bra dag förutom att jag var ute i solen kanske lite för länge, bränt mig igen, denna gången på axlarna, ansiktet klarade sig då jag smörjt in mig och hade keps men självklart så skulle axlarna behövt smörjas in med. 
Åkte runt tio mot Näset för att häsla på några ridlägertjejer från Åre som gick på samma läger som oss förra året, några av dom hade med sig hästar också, det var riktigt kul att träffa dom. Kollade också på avslutningen som var en hopptävling och så, roligt. Så på måndag blir det våran tur att vara Näset, en hoppkurs i tre dagar, så får vi se vad vi får för hästar, förmodligen skulle vi ha lite olika då vi inte var så många vilket kan va kul! :)
 
Imorgon blir det kanske en tripp till betet, vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0