sakta kommer också fram....

Just nu rullar tiden sakta men säkert, vaknade för några timmar sedan då pappa kom hem och bjöd på baguette med skinkröra med lite kall trocadero, hur gott som helst. Spelade 5 kort och sen gick jag in då det kom en geting, haha det är jag det, kommer det något kuse/insekt så springer jag eller skriker, vrf inte göra båda!? Det är väldigt varmt ute idag, håller på halv  här inne på mitt rum, sitter och kollar på lite grejer från gekås eller Ullared, vad man nu säger. Sen tänkte jag se ett avsnitt av desperate housewives också men ska fortsätta kolla på lite grejer..
 Haregött!
 

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack så mycket, detsamma! kram :)

2013-07-24 @ 18:24:45
URL: http://mathildalundh.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0