Långa dagar

Saknar hästarna!
 
3 dagar avklarad av 20, alltså 17 jobbdagar kvar. Hur ska detta gå, haha bara 2 dagar kvar tills jag är "ledig" en vecka då jag och syrran ska iväg. Det ska bli kul. 
Nu har jag lärt mig att kliva upp på morgonen, alarm klockan 06.00, till och med tidigare än vad när man gick i skolan, inte ofta jag klev upp tidigt då heller men. Jobbar från 06.45-15.30 typ, och just nu lär jag upp mig. En massa saker att hålla reda på, lite synd bara att de jag jobbar med tar semester nu, så de 3 resterande veckorna ska jag jobba med några andra som redan haft semester, lite läskigt. Nu har jag lärt känna de andra och då ska de bort, jag har iallafall haft turen som haft moster där som lär upp mig då det är på hennes jobb. Näe nu ska jag snart lägga mig så jag orkar upp imorgon bitti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0