Hoppkurs👏

Vaknade lite efter 7 idag och Äkte till nÀset efter kl 8 och kom dit strax före 9 och trÀffa alla deltagare som skulle vara med, det bestÄr av 7 stycken, jag, Madicken, Alva, Johanna, Unni,Yvonne och Christian. Sen vid halv 10 kom Maggan och vi Àr 4 som har ridskolehÀst, jag, madicken, alva Ä christian och jag fick Munsboro Campfire, en 7-Ärig d-ponny. Vi började med markarbete och jobbade lite lösgörande.

Sen var det lunch (spaghetti & köttfÀrssÄs) sedan gick vi ner och byggde fram till hoppningen. Vi hoppade serie och kombinationer och slutade pÄ 1,10 tro jag. MÄdde inte jÀtte bra pÄ det ridpasset, kÀnde mig alldeles tom i kroppen, men piggna till efter en halv flaska vatten, trocadero och lite saft och kakor. Började regna efter sÄ vi slÀppte ut hÀstarna lite senare och sen Ät vid 18 tiden, middag (lax, köttbullar &makaroner) sedan mockade jag och smörjde sadel och dÀrefter har vi spelat kort!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0