Begging for more..

 
 
Som Matilda berättat så var vi iväg på gatufesten idag och såg Anton Ewald bland annat, Matildas idol. Visst tycker jag det är kul att se han, men finns någon längre upp på listan för mig, men han kommer jag aldrig träffa. Haha, men alltid kul att se artister uppträda live, vi orkade inte köa för några autografer, kön var över en timme lång, istället stod vi där de skrev autografer och Matilda fotade som aldrig förr, dock blev det kanske inte några höjdar bilder då de felsta tog autografer och Anton hade fullt upp, men kontakt med Janet Leon fick vi några gånger. Kul att se att de är trevliga mot fans och alla andra, bara lite synd om ena killen där typ ingen tog autografer, alla bara gick förbi. 
 
Imorgon är det min sista lediga dag! :/

Kommentarer
Postat av: Olivia

Va gärna med i veckans blogg! :D

Svar: :)
None None

2013-07-07 @ 14:34:11
URL: http://oliviabroddesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0