30 Juli

Vaknade vid 8 idag och gick upp såg våra bästa år reprisen från igår och sen såg jag på pll och sen dagens våra bästa år och sen satt jag mig vid howrse bara för att ha nått att göra, köpte 2 hästar för  runt 80-90 tusen/st för bägge, elr båda 2 skriver man ju. Köpte thaimat vid halv 12 snåret och åt och sen åkte jag upp till stallet och hängde med ut på en skrittur och sen så väntade man in på att syrran skulle komma så vi skulle rida nyingarna som inte är så ny men de nyaste vi har på ridskolan, Sky skötte sig riktigt bra idag och han är så otroligt charmig den killen, men saknar lilla kuppe men tror inte han var så himla rolig idag, haha knäppo!
Och sen fick man åka hem i nå jävla regn, dygn blöt efter denna trip, tumen ner.....
finkillen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0